Példaként használta, mert szuper drága).

Tudjon meg többet róla a Kaylidice.com

További hozzászólások a Kath -tól:

Megcsináltam azt a napot – szükségem volt rá !! Baby azt mondta, hogy köszönöm könyök formájában.

És szerencsére most nagyon fáradt vagyok, és alig várom, hogy ágyba kerüljek, tehát ez nem zavarta túl sokat az alvásomat.

A Trail Mix -en snack a Dinnertime előtt

Tervezzük, hogy találkozzunk Ginger & David -rel, akik nagyszerű betakarítási tulajdonosokká válnak! Feljöttek, hogy ma meglátogassák a pékségünket, így folytattuk a beszélgetést vacsora közben.

Természetesen nehéz volt a „tökéletes” étterem kiválasztása! Nem csak valami jó, hanem valami jó, amire egy ideje nem jártunk.

Kiderül, hogy a hely cink volt! Megrendelt egy hűtött őszibarack levest egy előételhez!

Csodálatos volt! Arra késztet, hogy egy őszibarack turmixot készítsek reggelire! A paradicsomszezonra!

Volt a sziklahal mindenféle furcsa dolgokkal – Marcana mandula, padlizsánpüré (a fekete réteg), a „tengeri bab” (bármi is vannak) és a Pattypan Squash (azt hiszem?). Észplog édeskömény a tetején!

Az összes furcsa íz azonban azért működött, mert ez teljesen finom volt !! A hal annyira ropogós volt, hogy ropogott! Nézze meg a halat a halakon !! Ő is csodálatos volt.

Hazafelé sétálva úgy döntöttünk, hogy beugrunk egy kis desszertbe.

Nyaltam ezt a vaj pekándió + karamellkúpot – de olyan gyorsan megolvadt, hogy alig tudtam élvezni!

További hozzászólások Kath -tól:

Ma meglehetősen őrült volt !!

Ma reggel elkezdtük elfogadni a pékséghez való jelentkezéseket !!! Ha tudsz bárkit, aki tökéletes lenne a munkához, kérjük, jelentkezzen be a weboldalunkon! De nem volt olyan nagy! Csak azért, mert forró volt, és ezt imádtam. Összesen 6,6 mérföldet lefedtem, és megálltam, hogy középen sétáljak egy kis városnézést, amikor megérkeztem a rendeltetési helyembe. Végül egészen hazafelé sétáltam-a hegyek felfelé sétáltam, és a lakásokon és a bukásokon futtam. Ez a Cambelbak szezonja, és valaki felelőtlen volt !! Magas öt kenyér

plusz egy sárgarépa és a napraforgóvajban szitált alma oldala

és egy apró spenót saláta mézben, evoo -ban és sóban szitálva

oly sok blooper Ezekben a szeles napokban! Egy találkozóra. Annyira kiszáradt voltam a futásomtól, és 16:00 óráig éhes voltam, hogy tettem valamit, amit ritkán csinálok – smoothie -t kaptam egy snackre, miközben kint! Olyan Cosmo -nak éreztem magam, hogy snacket kapok:)

Ez a fickó a Cville Coffee -ből származik, és tofu és joghurttal készítették, valamint bogyók és banán !! Nem szeretem a fehérjeporokkal készített turmixokat, és nem szeretem őket, ha mind gyümölcsök, tehát ez a fickó nagyszerű lehetőség volt valódi ételekkel! órákig. Hazajöttem, és egy ideig dolgoztam a számítógépemen.

és vártam. És várt. És várt. De aztán rájöttem, milyen könnyű lenne nekem csak grillezni. A cukkini

matt sokkal több a háztartási szakács. Csak a sous séf vagyok! De ma este minden én voltam-még a grill megvilágításával

15 perces char-grillezéssel később zöldségeket és 2 zsíros bio kolbászot kellett enni. Remek vacsora együtt. De hiányzott Matt. Ó, ember volt ez a fickó finom! Szeretne egyet az Opensky -ból! Éppen időben a Summah. De nagyon ijesztő. Nagyon.

Jó éjszakát! Világos, levegős pihentető munkamenet elliptikus vagy motiváló BodyPump osztályon. Ma volt az egyik ilyen! Valószínűleg a gyönyörű napsütéses időjárás miatt!

Megtanultam megtenni azt, ami jól érzi magát azokban a napokban, amikor az érzések jönnek. Boldoggá tesz engem! Körülbelül egy órán át sétáltunk a szomszédságom körül – az idő repült!

Akkor visszatértem egy korai ebédre, mert a fogorvoshoz megyek! Booo!

Azt hiszem, a gyomrom tudta, hogy az ebédnek korán kell lennie, mert az morgott, amikor visszamentem az ajtóba 😉

Összeállítottam egy gyilkos salátát !!

spenót és zöldségek hajtásokkal (!!), mézben szitálva, olívaolajban és levendula sóban, valamint grapefruit szakaszok, csodálatos bleu sajt és apróra vágott dátummal díszített sertésbélek. 9 szemű darab a szénhidrátok kerekítéséhez

w00f.

További hozzászólások Kath -tól:

A reggelt a pékségben töltöttem egy fotózás készítésével néhány képhez, amelyeket hirdetésekben és dolgokban használhatunk. Az esős nap ellenére a pékség félelmetes természetes fénye tökéletes volt a lövöldözéshez.

this! Kár, hogy ott hagytam ott az édességek testületét az ügyfelek számára. ANNYIRA JÓ! Hoztam a szendvicset (mivel a hajtást reggel közepén tartották), és a sütőben fűtöttem.

Tálalva egy halom szőlővel és egy bögre teával! Arra gondoltam, hogy csak felhasználhatom ezeket a képeket, amelyeket éppen készítettem – olyan kényelmes!

A hajtás miatt a jóga még nem történt meg. Kérem, bátorítson. Ellenőrizni a szekrényeimet, hogy van-e valamilyen rejtekhely ereje …

-kerf

További hozzászólások a Kath-tól:

A leves az egyik legfontosabb főzésem, amelyet főzni és enni kell. – Szeretem az egycsomagú ételeket, mert könnyen elkészíthetők, általában alapértelmezés szerint egészségesek, és szórakoztató enni.

Miután láttam, hogy Sarah a múlt héten készíti ezt a levest, feltettem az „Étkezési” Google naptárunkra. Kijelentette, hogy „dee-effing-lish, és azt kell mondanom, hogy fantasztikus! Ez egy Rachel Ray recept, és nagyon sok változtatást hajtottunk végre, hogy megkönnyítsük. Itt volt az inspiráció: krémes csirke-almás chili. Egy piros csengő paprapera jalapeno a Garden1 sárgarépából, a Fun1 csésze csirkeleveshez (házi készítésű/fagyasztott/kiolvasztott) 1/3 csésze 1% tej1 teáskás Cumin2 tesp chili porok+p1 tesp a csirke Browning -hez is bevonva Flour1 szegfűszeg fokhagyma (meggyőzött arról, hogy adom hozzá!) 1/2 csésze csökkentett zsírtartalmú, divatos aprított mexikói keverék sajtot (a TJ-ből) (személyenként 1/4 csésze)

Nagyon félelmetes volt !! Elég krémes, csak a kis darab tejjel, sok finom darabokkal. És a sajt tökéletesen megolvadt !!

plusz néhány ropogást az oldalán (és talán az oka annak, hogy szeretem a leveseket – mindig vannak oldaluk!)

yum, yum !!

Nagyon élvezem a táplálkozási óráimat !! Nagyon szeretem mind a profát, és nagyon szórakoztató a menükről és az egészségről beszélni. Ma a kórházi menükről beszéltünk, és professzorunk azt mondta, hogy válaszul a menükre, amelyet hiteles hangon tervezünk: „Egy dolog, amit nem találsz a kórházi menüben: kecskesajt.” Ahhhh! Nem tudom megtervezni a menüket a kórházak számára, ha nem tudok kecskesajtot használni !! (Példaként használta, mert szuper drága). Azt tervezte, hogy hazaértem az edzőterembe. Ez volt az első alkalom, hogy kesudió süti. Nagyon tetszett!! A pekándió és a PB a legfontosabb kedvenceim, valamint a csokoládé kókuszdió, de ez tetszett. Ketten nem tetszett: Ginger Snap és Cherry Pie. Csak meh voltak – semmi különös. Nagyon szeretném kipróbálni a kókuszdió krémet, de nem találom meg! Napos és szép a kerékpározáshoz. 30 izzadt percet tettem a lépcsőn, majd keményen nyomtam magam a felsőtest emelésével, beleértve a pull-upokat is, amelyeket 10-ből (70 font segítségével) teljes könnyedén tettem. Ahhhhh… sokkal jobb.

Mivel ma későn dolgoztam, és holnap este csak organikus vagyok, holnap este megragadom a lehetőséget, hogy holnap közvetlenül az osztály után futhassak a Rock Hill körül. Szerettem volna felfedezni a campus szélén lévő furcsa déli környékeket, és ez egy szórakoztató napnak tűnik. És fel fogom lépni a tegnap esti alváshoz. Olyan rossznak érzem magam, hogy az edzéseimet annyira körül mozgatom, mert egy ideig 5:00 edzés királynője voltam, de azt hiszem, élnem kell az életem, mivel ez manapság a legjobban működik.

A célom az volt, hogy ma este 9 óráig ágyban legyek -1 percem van odajutni! Becky tegnap este, aki New Jersey -ből New Orleansba utazik, hogy új állást indítson. Matt és én készítettünk egy Cook Smarts vacsorát sült csirke combokból, narancssárga-y svájci mandzsettából és pörkölt (lila) karfiolból. A karfiol kissé mellszobor volt, de a többi rész finom volt !! Egy kis vörösbor a látogatásának megünneplésére. mindenkinek. Teteje napfényes és extra tojás tésztával, mangóval és kávéval tálalva. Annyira szereti George -t, ez olyan közel volt, mint valaha. Sayas horgászik 🙂

A következő megálló volt az edzőterem egy nagyon késői és nagyon gyors edzéshez. 26 perc a lépcsőn, zuhany, kész. Mazen ott ebédelt a Kidszone -ban Sylvia -val, és én ettem, amikor 1: 30 -kor hazaértem! Volt néhány állati kekszem a könyvtárban, de semmi más, ezért ezt a hamburgert 2 másodperc alatt ettem. A hűtőszekrényünk szintén nagyon üres!

happpppy hétvége!

További hozzászólások a Kath -tól:

szórakoztató futás

Egy utolsó strandfutásra mentünk (csak szórakoztatóan gépeltem Futás helyett – szórakoztató volt!) Körülbelül 4 mérföldet tettünk – 2 a tengerparton és 2 egy új oldalsó utcán. Szeretem, mennyi ideig tart ez a sziget. Könnyű egyszerűen leállítani egy utcát, és egyenesen mérföldre megy. Volt egy másik banán és PB, mielőtt távoztam –

reggeli weblink

Úgy döntöttünk, hogy néhány élelmiszert reggelit használunk reggelire, mivel a zab könnyen otthon szállítható.

Volt egy tökfénnyel ellátott szeder parfait, tetején néhány zúzott mandulával –

valamint egy darab pirítós (Rudi mézes búza) PB -vel és banánnal. Szerettem volna becsapni a PB -t, de sok gyakorlat után tudom, hogy néz ki egy mérsékelt PB a pirítóson, és vékony rétegre tartotta.

kávéval. Kifektettünk az édesítőszerből, ezért kissé nehéz voltam a sovány tejen. Intalkát inni tudok, de ez nem olyan élvezetes!

Ha két részem van a reggelihez, mint egy halom zabliszt, a szemem azt gondolja ”De különösen a kávéval, most már nagyon tele vagyok. Táplálkozási szempontból ez a reggeli összehasonlítható egy tál zabliszttel – teljes kiőrlésű gabonafélék, banán, PB, tök, joghurt (= tej), néhány dió, tehát meglátjuk, hogyan reagál a gyomrom és az éhség! – Ne indulj Charlestonnak !! Étkezés a híres Hominy Grillnél ebédre. Még nem vagyunk biztosak benne, hogy ebéd után vagy vacsora után visszatérünk -e – de valószínűleg ragaszkodunk és megkóstoljuk az utazásunk minden utolsó percét 🙂

További hozzászólások:

Jó reggelt barátok!

Tudom, hogy néhányan szeretik hallani a babajelentéseket, mások pedig kevésbé törődhetnek és zavaróak lehetnek, ezért tartózkodom az alvás állapotának frissítéseitől, amíg a dolgok kissé jobbak lesznek (optimizmus!) Olyan nehéz, hogy ne állítsam be a hozzászólásom hangját az alapján, hogy milyen pihenés vagyok.

Cville Crunch kenyér tojásban főzött banánnal, mogyoróvajjal, chia maggal és kókuszdióval. Szerettem minden egyes harapást!

és holnap újra megcsinálhatom, mert Matt hozott nekem egy teljes kiőrlésű alma -scrapple -t. Ez a kedvenc ft kenyérem! A kar kiválóan alkalmas a játékok lógására.

Készítettem az ágyamat, és ma kétszer visszatértem. Ez volt az egyik hangulatos téli nap, ahol szórakoztató volt az ápolás és a dolgok borítóinak alatt lenni.

Reggeli után annyira aludtam, hogy ittam egy sört.

Csak vicceltem !! Valójában vacsoráztam 🙂

További információ erről ebéd után:

Örültem, hogy van egy darab maradék lapos, amelyet egy nagy salátával tálaltam, összetevőkkel csomagolva: spinachpepperscarrotsavocadogoat sajtolaj -olajos Saltcava fűszeres Hummuscville Crunch Croutonshalibut + Crumbsclementine

Azt hiszem, hogy az összes makroelemesítőmet odaértem! Heti sétát szerveztem anyukám csoportjával, és a mai részvétel volt a legjobb! (Összesen körülbelül 10 volt) Mazen izgatottan néz ki, hogy ott van; )

Vissza otthon, zabliszt snack -rel melegítettem. Ez a fajta csak történt: 1/4 csésze zabot öntöttem egy tálba néhány tejjel, és mikrohullámú tettem, hogy egy kicsit melegítsem – és duh, ami zabliszt készített! Hozzáadott néhány szeletelt banánt és napraforgóvajat a maximális finomság érdekében. A lány legjobb barátai.

A crockpotban egy sör és csont szopó csirke volt, édesburgonyával, paszternákkal és gombával. H2> Ez a recept egy üvegcsontos mártást és egy sötét sört használ az ízhez. Nem sokkal könnyebb ennél sokkal könnyebben! Tálaljuk rizzsel vagy kukoricapehelyben. 2 nagy csirkemell2. Szárított rozmaring16 uncia húsleves vagy víz, vagy elég ahhoz, hogy mindent lefedjenek

utasítások

Réteg Veggiesput csirkeben a topadd folyadékokon és a fűszerek mindent, hogy alacsonyan kombinálják a 8 órás csirkét egy forkpoonnal, rizs vagy kukoricapehely P> barna rizs fölött tálalva, a tetején egy görög joghurttal.